Dječja i preventivna dentalna medicina

Oralna higijena u djece izrazito je bitna. Djeca bi trebala, uz pomoć roditelja, sačuvati zdravlje zubi i usne šupljine kroz cijeli život. Kao i kod odraslih, bitna je savršena oralna higijena i redovan posjet stomatologu. Djeca moraju već od malih nogu steći naviku pranja zubića kao i pokušati izbjegavati namirnice koje uvelike štete zubima. Posljedice ne četkanja zubi su prvenstveno karijes, a potom i prerani gubitak mliječnih zubi. Ono što mi činimo za zdravlje naših najmlađih pacijenata je borba protiv karijesa jačanjem cakline i neutralizacija kiseline iz sline premazivanjem zubi pastama i otopinama punim minerala (GC preparati), preventivno pečaćenje trajnih zubi, SIC ispuni, prikazivanje plaka na zubima žarkim bojama i slično. Dajemo konkretne savjete, animiramo i  motiviramo uz demontrativno četkanja zubi na najmlađima.

• Aenean posuere sem imperdiet
  • Sed semper lorem sit amet ultrices mollis.
  • Vivamus vehicula diam ut velit lacinia
  • Curabitur porta nibh id velit feugiat
  • Proin condimentum nibh ut orci rutrum convallis.
  • Pellentesque sed mi in ipsum tempus pharetra
  • Aenean posuere sem imperdiet, viverra quam

Day 1

Nonummy Nibh Euismod

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cing elit. Nullam id arcu tortor. Sed get sit ame egestasquis.

Consectetur Nibh Euismod

Egestasquis Nibh Euismod

How to take care during Dental: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas id est sed lacus volutpat lobortis. Lorem ipsum dolor sit amet. Going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn’t anything embarrassing hidden in the middle of text.

When to Visit your Doctor? Consectetur adipiscing elit. Maecenas id est sed lacus volutpat lobortis. Lorem ipsum dolor sit amet. Going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn’t anything embarrassing hidden in the middle of text.

Dental Options: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas id est sed lacus volutpat lobortis. Lorem ipsum dolor sit amet. Going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn’t anything embarrassing hidden in the middle of text.

Day 2

Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede. Donec nec justo eget felis facilisis fermentum.

Consult Now

Nonummy Nibh Euismod

Consult Now

Aliquam porttitor mauris

What type of Dental care is best for you?
Aenean posuere sem imperdiet
Sed semper lorem sit amet ultrices mollis.
Vivamus vehicula diam ut velit lacinia
Curabitur porta nibh id velit feugiat
3Month
$28.00
6Month
$38.00
9Month
$48.00

Dental Surgery

Duas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum etdolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita.

Dental Option