Lasersko liječenje parodontitisa

Parodontalne bolesti započinju iz plaka na zubima i zubnom mesu, infekcija se širi kroz zubni džep gdje uništava parodontni ligament i gubi se zubna kost. Zbog gubitka čvrste potpore zubi se rasklimaju i naposljetku ispadnu.

Parodontna bolest može zahvatiti jedan, nekoliko zubi ili sve zube u ustima. Uvijek započinje gingivitisom. Gingiva je crvena, otečena, krvari na dodir. Ako je oralna higijena nedostatna, plak otvrdnjava u zubni kamenac i s vremenom se simptomi mogu samo prividno povući, nakon čega nastupa kronična faza, pogotovo kod dugogodišnjih pušača.

Brojna znanstvena istraživanja dokazuju da parodontna bolest utječe na razvoj sistemskih bolesti: bolesti srca i krvožilnog sustava, šećernu bolest, neplodnost, prijevremeni porod i manju težinu novorođenčeta, kronično oboljenje pluća i reumatoidni artritis. Uspješnost izliječenja ovisi o tome u kojem stadiju se započinje liječenje, što ranije to bolje.

Korištenjem napredne tehnologije LASERA danas je mnogo učinkovitije liječenje parodontitisa nego klasičnim metodama. Prednost lasera je u brzom i bezbolnom uništenju štetnih bakterija. Dodatkom Periogreena postiže se fototermalni efekt, zaustavlja krvarenje, potiče cirkulacija i biostimulira sluznice. Nadalje, izbjegavaju se antibiotici, čije prekomjerno uzimanje je štetno.

Održavanjem savršene oralne higijene i uputa svog doktora dent.med, redovnim kontrolama i recallom, na parodontnu bolest možete gotovo i zaboraviti. Površinu upaljenog zubnog mesa možemo usporediti s površinom inficirane rane veličine dlana odraslog čovjeka. Za takvu ranu biste imedijatno tražili pomoć, zar ne?